31 god elhamdulilah

Na današnji dan,to jest noć🙂 godišnjica braka…hvala Allahu 31 god.zajedno provedesmo….bilo je lijepih a i manje lijepih trenutaka…dunjaluk je ovo…no u mom srcu ostaju samo lijepe uspomene…a one manje lijepe davno sam izbrisala i zaboravila…znači ulazimo u 4 deceniju zajedničkog života i dunjalučkog putovanja idemo prema kraju to jest početku novog i boljeg vječnog ahiretskog života…kad kažem koliko smo godina proveli skupa …nekako zvuči mnogo mada je meni brzo prošlo kao jedan san…hvala ti mužiću moj za svaki provedeni trenutak sa tobom…hvala Allahu dzelleššanuhu pa nas je On spojio i divne evlade nam poklonio…i od njih naše krasne dragulje unučiće….ti si moj oslonac,prijatelj neko ko me naljuti ali i razveseli…sve što više idemo prema zalasku našeg života…zahvalna sam Gospodaru za svaki trenutak proveden sa tobom…molim Rabba da svoj prolazni život završimo tako a da Si Ti ja Rabbi zadovoljan sa nama i nasim evladima i da Ti se vratimo sa šehadetom da nas spojiš sa našim voljenim u dzennetu amin💖☝️😘

Komentariši